Hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren online mağaza Orvada’nın kurucusu Pınar Mercanoğlu, her büyük markanın temelinde bir hayal olduğuna dikkat çekerek gençlerin de hayallerinin peşinden koşmasını tavsiye etti.

Orvada’nın kurucusu Mercanoğlu şu şekilde konuştu:

“Gençler, hayallerinin peşinden gitmeli, girişimci bir ruhla kendi işini kurabilme cesareti gösterebilmeli. Her iş bir hayalle başlar. Büyük şirketlere bakıldığında her birinin hikayesi var. Ve çoğu da sıfırdan girişimlerdir. Dijitalleşen bir dönemde hem yerel pazarda hem de dünya pazarına açılabilmek eskiye göre daha kolay. Bu dönemin bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirilmeli. Dolayısıyla realiteye uygun bir fikri olan, bir hayali olan kendi işini kurmalı.” Haber Merkezi

Editör: TE Bilişim