Öne Çıkanlar Ordu kültür sanat ocak ayı etkinlikleri kapsamında dram spor Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum honey

Bu haber kez okundu.

ORGANİZASYONLARIN SÜRDÜRÜLEBİLİR GELECEĞİ HARİKA İŞYERİ OLMALARINA BAĞLI!

Covid-19 salgını ile birlikte 2021'in başlarında Amerika Birleşik Devletleri'nde başlayıp sonra tüm dünyaya yayılan “Büyük İstifa” hareketi, çalışan nezdinde beklentilerin önemli ölçüde değiştiğini gösterdi. Pandemide çalışanların kariyerlerini, çalışma koşullarını ve uzun vadeli hedeflerini yeniden düşünmeleri ve pandemi sürecinde uzaktan çalışma özgürlüğünün yanı sıra çalışma saatlerinde esnekliğe de önem verir hale gelmeleri, organizasyonları, uygun koşulları oluşturma konusunda zorlamaya başladı.

Kurum kültürü konusunda uzmanlaşmış, 5 kıtada ve 60’tan fazla ülkedeki ofisleri ile sektör ayrımı olmadan tüm ölçeklerde şirketlere HARİKA iş yerlerini inşa etmeleri ve geliştirmeleri konusunda çalışmalar yapan Great Place To Work® Enstitüsü, sunduğu sertifikasyon süreciyle organizasyonların sürdürülebilir geleceğine destek oluyor.

Eyüp Toprak: “Çalışan bağlılığı artık maddi karşılıkların çok ötesinde!”

Harika bir işyeri oluşturmanın anahtarının çalışanlara sadece kalıplaşmış bir grup özel haklar, programlar ve uygulamalar sağlamak değil, çalışma ortamında yüksek ve kaliteli ilişkiler inşa etmekten geçtiğini belirten Great Place to Work® Türkiye Kurucusu ve Genel Müdürü Eyüp Toprak, “Çalışan bağlılığı artık maddi karşılıkların çok ötesinde. 30 yıllık geçmişe sahip, metodolojisiyle kendini kanıtlamış olan Great Place to Work®, organizasyonlar için DNA analizi gerçekleştiriyor ve nerede ne yapmaları gerektiğini tespit ediyor. Hem güvenilirlik, saygı ve hakkaniyet alanında çalışan ile yönetici ilişkisine bakıyor hem de koordinasyon ve delegasyon açısından insana değer veriliyor mu inceliyor. Organizasyonun hem topluma hem çalışanına tutumunun nasıl olduğuna da dikkat ediliyor. Ayrıca bağlılık oranına da bakılarak takım gururu ve takım ruhunun ne aşamada olduğu ortaya konuluyor. Özetle Great Place to Work® olarak organizasyonlara 25 alanda net olarak hangi aksiyonu alabilecekleri konusunda bir raporlama çıkarabiliyoruz” dedi.

Eyüp Toprak: “Harika işyerini belirleyen en önemli unsur GÜVEN!”

Great Place to Work®’ün güvene dayalı felsefesi dünyanın her yerinde çalışan odaklı ve yüksek güven kültürü yaklaşımı ile mükemmel işyeri kültürlerinin inşa edilmesine katkı sunuyor. Organizasyonlara güven temelli analizler gerçekleştirdiklerini belirten Eyüp Toprak, “Güven ilkesi, bir ilişkiyi ve stratejiyi belirliyor. Çalışan inanıyor mu ve bir paydaş mı? Güven, gurur ve takım ruhunu sürdürmek, şirketlerin sunduğu bir dizi avantajı hayata geçirmekten çok daha zor olsa da, bunların tümü üzerinde çalışmak isteyen herhangi bir organizasyon için ulaşılabilir bir hedef aslında. 30 yıllık geçmişimizle edindiğimiz bilgiler doğrultusunda HARİKA işyeri, çalışanların liderlerine duydukları güven düzeyi, işlerinden duydukları gurur ve birlikte çalıştıkları takım arkadaşlarından ne kadar keyif aldıkları ile ilgili. Bunu kültürüne entegre edebilen organizasyonlar, değişen koşullar ne olursa olsun, çalışan bağlılığı ve yeni yetenekleri bünyesine katma konusunda sıkıntı yaşamamaktalar” dedi.

Great Place to Work®’ün Trust Index™’i kurumdaki GÜVEN’i 5 boyutta inceliyor

5 boyut üzerinden çalışanların mevcut kurum kültürü hakkındaki deneyimlerinin ölçümlenmesini sağlayan Great Place to Work® modeli, üç temel ilişkinin kalitesine ışık tutuyor. Güvenilirlik, saygı ve hakkaniyet boyutları çerçevesinde çalışanlar ile yöneticiler arasındaki ilişki; gurur boyutu açısından çalışanlar ile yaptıkları iş arasındaki ilişki; takım ruhu boyutunda da birlikte çalıştığı takım arkadaşları ile arasındaki ilişki. Haber Merkezi

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.