Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, il dışındaki üretim alanlarında faaliyet gösteren gezginci arıcıları ziyaret ederek sektörün mevcut durumu, karşılaşılan sorunlar ve üreticilerin talepleri hakkında yerinde incelemelerde bulundu.
İl Tarım ve Orman Müdürü Bayram Ay, İl Müdür Yardımcısı Ersin Soydan ve Ordu Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı Akın Çiftçi’nin katılımıyla gerçekleştirilen ziyaretlerde, ağırlıklı olarak Sivas ve Erzincan’da konaklayan Ordulu gezginci arıcılarla bir araya gelindi.
Ziyaretlerde arıcıların üretim süreçlerinde karşılaştıkları sorunlar, konaklama alanları, verimlilik durumu ve sektöre ilişkin beklentileri değerlendirildi. Üreticilerin görüş ve önerilerini dinleyen heyet, arıcılık faaliyetlerinin geliştirilmesine yönelik yapılabilecek çalışmalar hakkında da istişarelerde bulundu.
Ordu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, arıcılık sektörünün güçlendirilmesi ve üreticilerin desteklenmesi amacıyla sahadaki çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.