Ordu'nun Gölköy ilçesinde kadın sağlığına yönelik önemli bir sağlık yatırımı daha hizmete giriyor. Gölköy Toplum Sağlığı Merkezi'ne kazandırılan mamografi cihazı, Temmuz ayı itibarıyla vatandaşların kullanımına sunulacak.
Gölköy Belediye Başkanı Fikri Uludağ, ilçede sağlık hizmetlerinin güçlendirilmesine yönelik çalışmalar kapsamında temin edilen mamografi cihazının özellikle meme kanserinde erken teşhis açısından önemli bir ihtiyacı karşılayacağını belirtti.
Yeni uygulama kapsamında 40-69 yaş arasındaki kadınlar, Gölköy Toplum Sağlığı Merkezi'nde ücretsiz mamografi taramasından yararlanabilecek. Sağlık yetkilileri, düzenli taramaların meme kanserinin erken teşhis edilmesinde hayati önem taşıdığına dikkat çekerek, uygun yaş grubundaki kadınları tarama programına katılmaya davet etti.
Konuya ilişkin açıklamada bulunan Başkan Fikri Uludağ, "Hemşehrilerimizin sağlık hizmetlerine daha kolay ve kaliteli şekilde ulaşabilmesi adına önemli bir hizmeti daha ilçemize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Özellikle 40-69 yaş aralığındaki kadınlarımızı ücretsiz olarak sunulacak mamografi taramalarından faydalanmaya davet ediyorum. Erken teşhisin hayat kurtardığını unutmadan düzenli sağlık kontrollerimizi ihmal etmeyelim." ifadelerini kullandı.
Temmuz ayında hizmet vermeye başlayacak mamografi cihazıyla birlikte Gölköy ve çevre mahallelerde yaşayan kadınların tanı ve tarama hizmetlerine daha hızlı ve kolay erişebilmesi hedefleniyor.