Ordu Devlet Hastanesi, Haziran ayında hasta ve hasta yakınlarından sağlık çalışanlarına iletilen teşekkür ve memnuniyet mesajlarını kamuoyuyla paylaştı. Hastane yönetimi, vatandaşlardan gelen olumlu geri bildirimlerin sağlık çalışanları için önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirtti.
Yayımlanan teşekkür mesajlarında, farklı branşlarda görev yapan doktorlar, hemşireler ve sağlık personelinin hasta odaklı yaklaşımı ön plana çıktı.
Kapalı böbrek taşı ameliyatı geçiren bir hasta, teşhis sürecinden ameliyat sonrası takibe kadar gösterdiği ilgi ve özen nedeniyle Üroloji Uzmanı Dr. Ozan Can Çeküç’e teşekkür etti.
Bir başka vatandaş ise 5 Mayıs 2026 tarihinde muayene olduğu Dr. Diyar Köprülü’nün yaklaşımı ve ilgisinden duyduğu memnuniyeti Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) aracılığıyla iletti.
Acil Servis Hekimi Dr. Emrah Silme ve görevli sağlık çalışanları da teşekkür alan isimler arasında yer aldı. Astım hastası annesinin gece saatlerinde rahatsızlanması üzerine Acil Servis’e başvuran bir vatandaş, yapılan müdahale ve gösterilen ilgiden dolayı Dr. Emrah Silme ile nöbetçi sağlık personeline teşekkür etti. Aynı mesajda, Altınordu Cumhuriyet Mahallesi’nde görev yapan 112 Acil Sağlık ekiplerinin özverili çalışmaları da takdir edildi.
Nöroloji Servisi’nde tedavi gören bir hastanın yakını ise hemşireler Cevriye Temel, Esin Ayaz, Merve Yavuz, Emel Yıldız, Leyla Aktürk, Kadriye Torun, Güldane Demirci, Çiğdem Gümüş, Emine Arslan, Ümmühan Çemikli ve Kübra Çol’a teşekkür ederek, sağlık çalışanlarının tedavi sürecindeki desteklerinin büyük önem taşıdığını ifade etti.
Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi Uzmanı Op. Dr. Cansu Yalçın için gönderilen teşekkür mesajında ise 2025 yılında parmak kopması nedeniyle doku nakli ameliyatı geçiren bir hasta, Ordu Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirilen ilk doku nakli operasyonundaki başarılı çalışması ve moral verici yaklaşımı dolayısıyla teşekkürlerini iletti.
Kurban Bayramı tatili süresince hem kendisi hem de annesi hastanede tedavi gören bir vatandaş da Genel Cerrahi Uzmanı Op. Dr. Akın Arif Demir, Ortopedi Uzmanı Op. Dr. Erdal Keskin, yoğun bakım hemşireleri Nur Gizem, Gülten, Bahar ve Aysun ile birlikte doktorlara, hemşirelere, yardımcı sağlık personeline ve güvenlik görevlilerine teşekkür etti.
Aşı ve Enjeksiyon Birimi'nde görev yapan ve ismi belirtilmeyen bir hemşire de vatandaşlardan gelen teşekkür mesajlarında yer aldı. Hasta, sağlık çalışanının ilgi ve özverili yaklaşımından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Ordu Devlet Hastanesi tarafından yapılan açıklamada, hasta ve hasta yakınlarından gelen teşekkür mesajlarının sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarının en değerli karşılığı olduğu vurgulanarak, "Sağlık hizmeti sunarken en büyük motivasyon kaynaklarımızdan biri hastalarımızın ve yakınlarının memnuniyetidir. Nazik geri bildirimleriyle bizleri onurlandıran tüm hastalarımıza ve hasta yakınlarımıza teşekkür ediyor, insan odaklı ve kaliteli sağlık hizmeti anlayışımızla çalışmalarımızı sürdürmeye devam ediyoruz." ifadelerine yer verildi.