Melet Irmağı’nın Karadeniz'e döküldüğü noktada yürüttüğü ıslah çalışması ile bölgeyi turizm alanı haline getirecek Ordu Büyükşehir Belediyesi, Melet’teki 2. etap çalışmalarına devam ediyor.