Kumru ilçesinde yapımı planlanan 4 derslikli Anaokulu binası için protokol imzalandı. Türk Kızılayı tarafından Kumru ilçesinin Eskiçokdeğirmen mahallesinde yaptırılacak olan Anaokulu’nun yapım protokolü, Valilik makamında Ordu Vali Seddar Yavuz, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Fatih Vargeloğlu ve Kızılay Ordu Şube Başkanı Birnur Fatma Enginyurt tarafından imzalandı.