E-Ticareti Güçlendirme Projesi’nin Ordu etabı, Ticaret Bakanlığı koordinasyonunda, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ile MÜSİAD iş birliğinde Ordu Kültür Sanat Merkezi’nde gerçekleştirildi.
Ordu’nun yanı sıra Giresun, Gümüşhane ve Amasya’dan çok sayıda esnaf, KOBİ temsilcisi ve genç girişimcinin katıldığı programda, e-ticaret ekosistemine ilişkin güncel gelişmeler ve dijital dönüşüm süreçleri ele alındı.
Programın açılışında Ordu Valisi Muammer Erol, İç Ticaret Genel Müdürü Adem Başar, MÜSİAD Yönetim Kurulu Üyesi Muhammed Huzeyfe Güllüoğlu, Ordu Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Aşkın Baş, Ordu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Adil Levent Karlıbel ile Ordu Ticaret Borsası Başkanı Ziver Kahraman katılımcılara hitap etti. MÜSİAD Ordu Şubesi’ni ise Başkan Yardımcısı Celil Tomakin temsil etti.
Gün boyu devam eden eğitimlerde, sektörün önde gelen firmalarının temsilcileri tarafından pazaryerleri, dijital altyapı çözümleri, ödeme sistemleri, lojistik süreçleri, tüketici hakları ve dijital reklam yönetimi konularında katılımcılara kapsamlı bilgiler aktarıldı.
Program sonunda düzenlenen değerlendirme sınavında dereceye giren ilk 5 girişimciye 10 bin TL ile 50 bin TL arasında değişen nakdi ödüller verildi.
MÜSİAD Ordu Şubesi Başkan Yardımcısı Celil Tomakin, projenin bölge ekonomisine önemli katkılar sağlayacağını belirterek, KOBİ’lerin dijital dönüşüm süreçlerini desteklemeye ve işletmelerin küresel pazarlarda daha güçlü yer almalarına katkı sunmaya devam edeceklerini ifade etti.





