Ordu'nun Mesudiye, Kabadüz, Ulubey ve Altınordu ilçelerinden geçerek Karadeniz’e dökülen 160 kilometre uzunluğundaki Melet Irmağı’nda 2. etap çalışmaları başladı. Melet Irmağı üzerinde Karayolu Köprüsü ile Çevreyolu Bağlantı Köprüsü arasında kalan her iki sette Ordu Büyükşehir Belediyesi ve Devlet Su İşleri (DSİ) 75. Şube Müdürlüğünce yürütülen çalışmalarla derelerdeki taşkın riskinin azaltılması hedefleniyor.