Sağlık-Sen Ordu Şubesi’nde yaklaşan seçim süreci öncesinde Barış Geyik, şube başkanlığına aday olduğunu açıkladı.
Adaylık kararına ilişkin değerlendirmelerde bulunan Geyik, yıllardır Sağlık-Sen çatısı altında verilen mücadelenin ve sağlık çalışanlarının haklarını geliştirme çabasının bir parçası olmaktan gurur duyduğunu ifade etti.
Mesleki ve sendikal tecrübelerini daha güçlü hizmet anlayışıyla teşkilatın yararına kullanmak istediğini belirten Geyik, adaylık sürecine ilişkin şu açıklamada bulundu:
“Sağlık-Sen çatısı altında yıllardır verilen mücadelenin, ortaya konulan emeğin ve sağlık çalışanlarımızın haklarını daha ileriye taşıma gayretinin bir parçası olmaktan her zaman gurur duyuyorum. Bugün sahip olduğum mesleki ve sendikal birikimi, teşkilatımıza daha güçlü hizmet etmek için sorumluluğa dönüştürme zamanı geldiğine inanıyorum. Bu inançla, sağlık çalışanlarımızın sesi olmaya, teşkilatımızın gücüne güç katmaya ve yarınlara daha güçlü bir Sağlık-Sen bırakma gayretine öncülük etmek için aday oldum.”
Barış Geyik, sağlık çalışanlarının hak ve kazanımlarını koruyup geliştirmek, teşkilatın birlik ve beraberliğini güçlendirmek amacıyla çalışmalarını sürdüreceğini belirtti.
Barış Geyik Kimdir?
1989 yılında Ordu'nun Ünye ilçesinde doğdu. Evli ve iki çocuk babasıdır.
İlk ve ortaöğrenimini Ünye Şehit Cemal Mutlu İlköğretim Okulunda, lise eğitimini ise Ünye Lisesinde tamamladı.
Gaziantep Üniversitesi Sağlık Teknikerliği Programından mezun oldu. Ardından İstanbul Üniversitesi Sağlık Kurumları Yönetimi Lisans Tamamlama Programını başarıyla tamamladı. Ayrıca Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi İşletme Bölümü ile Adalet Programını tamamlayarak eğitim hayatını farklı disiplinlerde geliştirdi.
2011 yılı Aralık ayında ilk görev yeri olan Ordu İl Sağlık Müdürlüğünde göreve başladı. Meslek hayatı boyunca sağlık teşkilatının farklı kademelerinde görev alarak önemli tecrübeler edindi. İl Sağlık Müdürlüğü, Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği ve Halk Sağlığı Başkanlığı bünyesinde çeşitli görevlerde bulundu.
Halen Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Başkanlığında Toplum Sağlığı Hizmetleri Birim Sorumlusu olarak görev yapmaktadır.
Göreve başladıktan kısa bir süre sonra Sağlık-Sen ailesine katıldı.





